فصد خون غرب تهران
برزگران
خشکشویی
تصفیه آب
ابزار رویان>

انتخاب صفحه

فصد خون شمال تهران

ربات تشخیص هزینه کاشت مو

ربات تشخیص هزینه کاشت مو

متخصصان کاشت مو با بررسی رایگان وضعیت موهاى سر شما بهترین هزینه جراحی کاشت مو مختص شما را تخمین می زنند تا از هزینه‌ کردن برای ویزیت و مشاوره کلینیک‌ها جلوگیری کنید .
️ ️ ️

کاشت مو با ربات

اگر چه هم اکنون تمامی این موارد را می توان با دست هم انجام داد اما با سیستم رباتیک پزشک می تواند از مزایای کاهش زمان عمل و عدم نیاز به تکنیسین کاشت مو بهره ببرد. همچنین از دیگر مزایای این روش نسبت به روش دستی عدم تاثیر کاهش دید به علت خون ریزی است . اما از معایب آن نسبت به روش FIT دستی می توان به این موارد اشاره کرد که ابزار دستی با توجه به نوع پوست و موی هر فرد می توانند از پانچ بسیار تیز تا پانچ بسیار کند (در روش SAFER) تغییر کند که در برداشت گرافت ها به بیشترین میزان و با کمترین آسیب ممکن کمک می کند ، همچنین استفاده از روش دستی احتمال از دست دادن جهت مناسب زمانی که برنامه کامپیوتری دستگاه روی عوامل دیگر مانند زاویه و عمق پانچ متمرکز شده را ندارد.

در روش دستی پزشک یا تکنیسین به طور مستقیم و بی واسطه مو را روی سر مشاهده کرده و با توجه به اینکه هر یک از فولیکول های مو روی سر زاویه مخصوص به خود را دارد ، راس پانچ برش دهنده را در زاویه ای قرار می دهند تا به موازات هر یک از فولیکول ها قرار بگیرد و عمق پانچ را در هر منطقه تخمین زده و با توقف مکانیکی آن را کنترل می کند و نیز در سیستم دستی انتخاب گرافت مناسب به صورت بصری و با تکیه بر تجربه توسط پزشک یا تکنیسین انجام می شود . امید است که با پیشرفت هرچه بیشتر تکنولوژی بر این کاستی ها نیز فائق آییم.

پس در آینده ای نزدیک ، تمامی مراحل اصلی FIT به صورت رباتیک انجام خواهد شد . در روش FIT رباتیک ، پزشک باید با کل مراحل پیوند مو درگیر باشد . در استخراج گرافت رباتیک ، پزشک پارامترهای جراحی را از طریق یک ترمینال کامپیوتر یا دستگاه دستی به نرم افزار ربات وارد می کند . در ابتدای این روش پزشک به صورت دستی یک کشش در پوست سر بیمار اعمال می کند که برای جهت دادن به ربات در حین عمل و ایجاد زاویه مناسب موها روی پوست سر کاربرد دارد .

درباره نویسنده

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =