فصد خون غرب تهران
برزگران
خشکشویی
تصفیه آب
ابزار رویان>

انتخاب صفحه

فصد خون شمال تهران

ادعيه روز اول تا پنجم ماه مبارك رمضان

ادعيه روز اول تا پنجم ماه مبارك رمضان

دعاي روز اول ماه مبارك رمضان

اللَّهُمَّ اجْعَلْ صِيَامِى فِيهِ صِيَامَ الصَّائِمِينَ وَ قِيَامِى فِيهِ قِيَامَ الْقَائِمِينَ وَ نَبِّهْنِى فِيهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغَافِلِينَ وَ هَبْ لِى جُرْمِى فِيهِ يَا إِلَهَ الْعَالَمِينَ وَ اعْفُ عَنِّى يَا عَافِيا عَنِ الْمُجْرِمِينَ.

خدایا! روزه مرا در این روز مانند روزه داران حقیقی که مقبول توست قرار ده، و اقامه نمازم را مانند نمازگزاران واقعی، و مرا از خواب غافلان بیدار ساز و گناهم را ببخش ای معبود جهانيان و در‌گذر از من اى بخشنده ي گنهکاران.

دعاي روز دوم ماه مبارك رمضان

اللَّهُمَّ قَرِّبْني فيهِ اِلى مَرْضاتِكَ وجَنِّبْني فيهِ مِن سَخَطِكَ و نَقماتِكَ و وَفِّقْني فيهِ لِقِرآئَةِ آياتِكَ بِرَحْمَتِكَ يا أرْحَمَ الرّاحِمين.

خدایا! مرا در این روز به رضا و خشنودیت نزدیک ساز و از خشم و غضبت دور ساز، و برای قرائت قرآنت موفق گردان به حق رحمتت ای مهربانترین مهربانان عالم.

دعاي روز سوم ماه مبارك رمضان

اللَّهُمَّ ارْزُقنی فیهِ الذِّهْنَ والتّنَبیهَ وَ باعِدْنی فیهِ مِنَ السَّفاهَةِ والتَّمْویهِ وَاجْعَلْ لی نَصیباً مِنْ كلِّ خَیْرٍ تُنَزِلُ فیهِ بِجودِكَ یا أجْوَدَ الأجْوَدینَ.

خداوندا! در این روز به من هوش و بیداری در طاعتت نصیب فرما و از سفاهت و جهالت و کار باطل و بیهوده دور گردان و از هر خیری که در این روز نازل میفرمایی، مرا نصیب بخش، به حق جود و کرمت ای بخشنده ترین بخشندگان عالم.

دعاي روز چهارم ماه مبارك رمضان

اللَّهُمَّ قَوِّني فيهِ عَلى اِقامَةِ اَمرِكَ وَ اَذِقْني فيهِ حَلاوَةِ ذِكْرِكَ وَ اَوْزِعْني فيهِ لِأدآءِ شُكْرِكَ بِكَرَمِكَ وَ احْفَظْني فيهِ بِحِفظِكَ و َسَتْرِكَ يا اَبصَرَ النّاظِرينَ .

خداوندا! مرا در این روز برای اقامه و انجام فرمانت قوت ببخش و حلاوت و شیرینی ذکرت را به من بچشان و برای ادای شکر خود به کرمت مهیا ساز و در این روز مرا به حفظ و پرده پوشی از گناه محفوظ بدار، ای بصیرترین بینایان عالم!

دعاي روز پنجم ماه مبارك رمضان

اللَّهُمَّ اجعَلْني فيهِ مِنَ المُستَغْفِرينَ ، وَ اجعَلني فيهِ مِن عِبادِكَ الصّالحينَ القانِتينَ ، وَ اجعَلني فيهِ مِن اَوْليائِكَ المُقَرَّبينَ ، بِرَأفَتِكَ يا اَرحَمَ الرّاحمينَ.

خداوندا! مرا در این روز از توبه کنندگان قرار ده و از بندگان مطیع خود مقرر فرما و هم در این روز مرا از دوستان مقرب درگاه خود قرار ده، به حق لطف و رأفتت، ای مهربان ترین مهربانان عالم!

 

مطالب مرتبط:

ماه رمضان، ماه قرآن است

درباره نویسنده

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =