فصد خون غرب تهران
برزگران
خشکشویی
تصفیه آب
ابزار رویان>

انتخاب صفحه

فصد خون شمال تهران

شهادت سردار سلیمانی انقلاب را بیمه کرده است

شهادت سردار سلیمانی انقلاب را بیمه کرده است

شهادت سردار سلیمانی انقلاب را بیمه کرده است

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد که به برکت انقلاب، نظام اسلامی و خون شهیدان از جمله سردار شهید سلیمانی و هم‌رزمانش دارای عزت و افتخار هستیم

️ تشییع جنازه سردار سلیمانی انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است و نام وی برای ابد و همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی امشب در مراسم سالروز حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰ در آمل گفت: به برکت انقلاب، نظام اسلامی و خون شهیدان از جمله سردار شهید سلیمانی و هم رزمانش و جوانان پاک باخته که حاضر هستند تا آخرین نفس برای حفظ این نظام بجنگند و شهید شوند، دارای عزت و افتخار هستیم.

او با بیان اینکه حیف بود سردار قاسم سلیمانی در بستر بمیرد، زیرا همواره شهادت آرزویش بود، گفت: رذل‌ترین افراد عالم دستور ترور وی را صادر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، اخلاص را از ویژگی‌های برجسته سردار سلیمانی بیان کرد و افزود: ایشان یک نظامی و فرمانده سپاه قدس بود و در کنار آن یک دیپلمات برجسته و شرح حال عراق، لبنان، یمن و سوریه در مشت وی بود.

او ادامه داد: نام و شجاعت سردار سلیمانی، پشت دشمن را می‌لرزاند و اولین فردی بود که در نبرد با دشمنان، حمله را آغاز می‌کرد و از مرگ هراسی نداشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تشییع باشکوه مردم ایران و عراق از پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: تشییع جنازه این بزرگمرد انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است و نام وی برای ابد و همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد.

او افزود:خبر داریم چه تعداد از نیرو‌های آمریکا در حمله به پایگاه نظامی آمریکایی کشته شدند و این همه قدرت و هیمنه نیرو‌های مسلح و سپاه به برکت خون شهیدان است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا و ملاقات با آنان را از برنامه‌های همیشگی مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: اگر امروز نفس می‌کشیم و عزت داریم و فرمانده سپاه کشور می‌گوید اگر آمریکا جسارتی کند، آنجایی را که بیشتر دوست دارد درهم خواهند کوبید، به برکت خون شهیدان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: ایران کشور امام حسین (ع)، اربعین و اهل بیت است و انشالله این پرچم به دست مبارک حضرت امام زمان (عج) خواهد رسید.

او افزو: در مراسم اربعین حسینی امسال، بیش از ۲۰ میلیون نفر در مراسم پیاده روی شرکت کردند و این نشان از عشق به امام حسین (ع) دارد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه ششم بهمن آمل گفت: کریمی که حضرت امام راحل نسبت به شهر آمل داشتند نسبت به هیچ شهری در کشور نداشته است.

او افزود: منافقان کوردل تصور می‌کردند می‌توانند آمل را محاصره کنند، اما حماسه مردمی، نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.در

این مراسم، تمبر یادبود ۱۰۴۸ شهید شهرستان آمل با همت شهرداری و بنیاد شهید آمل با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری به عنوان پلاک افتخار برای نصب در منازل شهدا رونمایی شد.

درباره نویسنده

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =