فصد خون غرب تهران
برزگران
خشکشویی
تصفیه آب
ابزار رویان>

انتخاب صفحه

فصد خون شمال تهران

سی ان ان مریکا در آستانه خروج تحقیرآمیز از خاک عراق است

سی ان ان مریکا در آستانه خروج تحقیرآمیز از خاک عراق است

سی ان ان با اشاره به فشار فزاینده برای خروج ارتش آمریکا از عراق نوشت، خروج از عراق پایانی تحقیرآمیز برای ماموریت طولانی مدت ارتش آمریکاست؛ جایی که میلیاردها دلار بر باد رفته است
این گزارش افزود مقامات پارلمان عراق که روابط قدرتمندی با تهران دارند، روندی را برای پایان دادن به حضور نظامی آمریکا در عراق آغاز کرده‌اند که یک واکنش تند در قبال حمله آمریکا به ژنرال «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

شبکه “سی ان ان” روز شنبه  در گزارشی ضمن اشاره به وعده های توخالی دونالد ترامپ برای پایان دادن به جنگ های بی پایان در غرب آسیا  نوشت: “خروج اجباری از خاک عراق پایان تحقیرآمیز ماموریت طولانی مدت ارتش آمریکا در عراق خواهد بود؛ ماموریتی که میلیاردها دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی را بر باد داده و جان هزاران سرباز آمریکایی را گرفته است.”

در این گزارش آمده است: مقامات پارلمان عراق که روابط قدرتمندی با تهران دارند، روندی را برای پایان دادن به حضور نظامی آمریکا در عراق آغاز کرده‌اند و این واکنشی تند به ترور  ژنرال سلیمانی است.

سی ان ان افزود: اکنون همه عملیات‌ نظامی مشترک آمریکا و عراق در این کشور به تعلیق درآمده و «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق تاکید کرده که خروج نظامیان آمریکایی تنها راه حمایت از عراقی‌ها است.

سی ان ان تصریح کرد: برخلاف آمریکا، ایران درباره عراق دارای استراتژی مستحکم و پایدار است و ترور ژنرال سلیمانی به سود اهداف دراز مدت ایران یعنی خروج نظامی آمریکا از منطقه است.

نیروهای تروریست ارتش آمریکا ۱۳ جدی طی حمله ای پهپادی در فرودگاه بغداد، سردار سپهبد “قاسم سلیمانی” فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و “ابومهدی المهندس” معاون سازمان بسیج مردمی (حشد الشعبی) عراق را به همراه هشت تن دیگر از قهرمانان مبارزه با تروریسم به شهادت رساندند.

سردار سلیمانی به دعوت رسمی دولت عراق به این کشور سفر کرده بود.

در پی جنایت تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد، پارلمان عراق، قانون اخراج نظامیان ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش از جمله نظامیان ارتش امریکا را تصویب کرد.

درباره نویسنده

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =