فصد خون غرب تهران
برزگران
خشکشویی
تصفیه آب
ابزار رویان>

انتخاب صفحه

فصد خون شمال تهران

نخستین مسلمان کشور پرو

نخستین مسلمان کشور پرو

ماکلی آماسای، نخستین مسلمان کشور پرو که از مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است

از امام زمان(عج) خواستم به ایران بیایم و مثل بانوان ایرانی باشم


ماکلی آماسای، بانوی اهل کشور پرو که از مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده نیز در این مراسم گفت: «پرو» جزو آمریکای لاتین محسوب می‌شود، متأسفانه بی‌بندوباری در این کشور رواج دارد تا حدی که مردم آن هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند. متأسفانه در این میان این زنان هستند که آزار می‌بینند و حقوقشان رعایت نمی‌شود. در پرو هر مردی اراده کند هر زنی را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.

۶ سال قبل به عنوان اولین نفر در پرو مسلمان شدم. متأسفانه در این کشور چهره مسلمانان را در فضای مجازی بسیار خشن نشان می‌دهند به طوری که آنها اهل جنگ و کشت و کشتار معرفی می‌شوند.

روزی در جلسه‌ای با حضور آیت‌الله جوادالمصطفی شرکت کردم ایشان بسیار زیبا از اسلام صحبت می‌کرد و در آن مجلس متوجه شدم شما هر کاری می‌کنید برای رضای خداست چه حجاب، چه نماز و چه عبادت و این مسئله برای من بسیار زیبا بود.

خدا در لحظات زندگی شما مسلمانان ایران وجود دارد، چیزی که ما از آن محروم هستیم. ارزش زن در اسلام برای من بسیار جالب و پسندیده بود چرا که در کشور پرو بهترین زن، بدحجاب‌ترین آنهاست و در اسلام بهترین زن کاملاً متفاوت است.

در پرو همه مسلمانان را به عنوان تروریست می‌شناسند اما من وقتی با فلسفه حجاب آشنا شدم و فهمیدم مسلمانان واقعی چطور رفتار می‌کنند مجذوب این دین شدم. البته مسیحیان نیز به خدا اعتقاد دارند اما رابطه‌ای چون مسلمانان با خداوند ندارند.

مسلمان پرو در پایان با اشاره به اینکه حجابش امر خدا بود، اذعان کرد: در پرو از اسلام تبلیغی نمی‌شود و من برای مسلمان شدن با مخالفت پدر و مادرم رو به رو شدم چراکه معتقد بودند مسلمانان تروریست و عاشق کشتار هستند، اما به امر خدا من به حدی عاشق خدا شدم که در پرو برای نماز خواندن به رودخانه می‌رفتم و زیباترین سنگ را برای نماز انتخاب می‌کردم و امروز خدا را شاکرم که در شهر زیبای قم در حال تحصیل هستم.

آماسای در پایان گفت: خدا را شکر می‌کنم که به ایران رسیدم و در شهر قم به تحصیل اشتغال دارم. از امام زمان(عج) خواستم که به ایران بیایم و مانند بانوان ایرانی باشم که همین هم شد.

درباره نویسنده

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − ده =